Firmy

Co by měly obsahovat webové stránky

Asi není třeba říkat, že v dnešní době žijeme nejen v reálném světě, ale i v tom virtuálním. Tento trend je zvláště patrný od té doby, co se internet stal široce dostupným prakticky pro každého. Umožnila to především klesající cena starších modelů chytrých mobilních telefonů a také volné wi-fi sítě, které najdeme na mnoha náměstích či jiných veřejných místech, jako jsou některé restaurace či nákupní centra.

různé domény webových stránek

Není divu, že tomuto trendu se přizpůsobily i firmy. Koneckonců, je důvod, proč prakticky vymizely telefonní seznamy. Dnes se veškeré informace, včetně kontaktů na firmy, hledají právě na internetu. A nelze se ani divit, že aby toho ještě lépe využily, mají prakticky všechny firmy vlastní internetové stránky. Příkladem mohou být https://www.seoconsult.cz/ceny-seo nebo https://www.seoconsult.cz/facebook-sprava, které provozují firmy, zabývající se metodikou SEO. Co by mělo být jejich součástí?

V první řadě je to úvodní stránka. První dojem platí mnoho, a to i zde. Je důležité, aby naše zákazníky lákala, nikoliv odrazovala. Zde by měly být uveřejněny především aktuality. Nové příspěvky by měly být uveřejňovány pravidelně, aby bylo vidět, že veškeré informace, které zde návštěvník najde, jsou skutečně aktuální.

zapnutý notebook

Součástí webových stránek by dále měl být ceník zboží či služeb, které firma prodává. Měl by být doplněn i katalogem s podrobným popisem a ideálně, pokud možno, i fotografiemi, aby si potenciální zákazník mohl udělat představu, jak dané zboží vypadá.

Zapomenout nelze ani na kontakty. Zde by měla být uvedena telefonní čísla na vedoucí pracovníky i na zákaznickou linku. Dále také jejich e-mailové adresy a v neposlední řadě i fyzická adresa sídla firmy a případně i jejích poboček. Tak budou zákazníci vědět, kde ji najdou.

Jak je vidět, je toho poměrně dost, co je třeba vzít v úvahu. Není tedy divu, že si mnohé firmy na tuto činnost najímají specialisty. A dobře dělají.